wtorek, 6 listopada 2012

:)

Jest mi smutno :)
Moje dzieci poza domem,bardzo za nimi tęsknie.
Piątek,sobota no i jeszcze w niedziele telefon się urywał.
Wczoraj cisza,nawet nie było sygnału.-szok.
Zadzwoniłam sama Kubuś stwierdził że wszystko ok.nie miał czasu dzwonić,teraz jest już zmęczony.
Słyszałam w jego głosie lęk.
W gardle stanął mi kołek,łzy w oczach.
Sebastian stwierdził że nic się nie dzieje ,że wszystko jest ok.
Ale nie jest jak młody nie zjadł obiadu.Martwię się o niego cały czas od kiedy zaczął chorować to był ze mną.
Wiem że sobie da radę i będzie uważał .Środki dezynfekujące mają ze sobą .
Trzymajcie za nas kciuki,bo ja zamiast odpoczywać mieć czas dla siebie i męza to się zamartwiam.'
No ale cóż taka jest rola matki,rodzica.

12 komentarzy:

  1. Witam Panią a gdzie to Kubuś z swojm bratem.
    Pewnie dają sobie radę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W szpitalu rehabilitacyjno endykronologicznym 'ORLIK" W Kudowie Zdrój.Tak daj radę jesteśmy w stałym kontakcie ,ale ma coś w swoim głosie co mnie niepokoi.

      Usuń
  2. Wiem co Pani czuje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas jak naradzie dobrze wyniki krwi ok ale też się martwiny żeby wyniki nie spadły bo wtedy córa chemi nię wezmie i wtedy bedziemy do tyłu

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak właśnie jest wyniki są złe dzieci wtedy nie biorą chemi jest przesunięcie .Trzymam kciuki za wyniki ,głowa do góry musi być dobrze.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje wyniki były dobre ale córka stwierdziła że to dobrze jak wyniki ma dobre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry.Cieszę się Waszym szczęściem,że u Was wszystko ok.U nas po maleńku Kubuś zadowolony z wyjazdu ,kupił nam już prezent.Tęsknie za nimi ,ale potrzebują odskoczni od naszych problemów.W środę pierwsza spraWA-WIĘC NIE MAMY POWODU DO RADOŚCI.Mój nr.691-808-784

      Usuń
  7. oj ale .Trzymam
    kciuki za sprawę
    Pozdrawiamy a kiedy kubuś wraca

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam jak tam sprawa?
    u nas nawet córa kaszle i do tego wyniki trochę a jak tam u Kubusia
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.Sprawa jak sprawa to była pierwsza druga dopiero 2 stycznia.A Kubuś tęskni czce do domu,jutro ma miec powtórne badania.

      Usuń
  9. Oj Nasza córa też tęskni za normalnym życiem a nasze pieski Nika i Logan są pod stałom kontrolą weterajną ale myślimy z Żoną o tym żeby pieski zamieszkały u mojch rodziców na trochę wiemy że córa będzie tęsknić
    od poniedziałku zaczyna córa radioterapie z TEMODAL( Temozolomid) mamy nadzieje że to pomoże
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń