niedziela, 24 marca 2013

Zbliżają się Świeta

Nadchodzi czas zadumy,wspomnień.
W piątek byliśmy na kontroli u lekarza.
Pan doktor stwierdził że Kubuś ładnie sobie poradził z oskrzelami ,został nam jeszcze uporczywy kaszel.
Mam nadzieję że sobie szybko pójdzie i zostawi nas bez żadnych powikłań.

WSPOMNIENIA.
Będzie już lepiej ,wspomnienia będą ale obejdzie się mam nadzieję bez płaczu.
Kubuś poszedł nawet do kościółka do spowiedzi -były u nas rekolekcje.
Wczoraj robiliśmy palemkę na dzisiaj,wyszła całkiem ,całkiem.



Odświeżyliśmy nasze stroiki
Patrząc na nie juz wracają wspomnienia -były one robione na oddziele.

6 komentarzy:

  1. Super Palma Kochani, Stroiki też bardzo ładne
    Pozdrawiamy Was Kochani
    Kubuś trzymaj się nie-daj się chorobie pokaż jej kto tu rządzi

    OdpowiedzUsuń
  2. te stroiki wydaja mi sie jakies znajome, w kazdym razie krzaczorki mi cos przypominaja ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Żeby Wielkanoc w tym roku,
    przyszła z sukcesem u boku.
    Aby żyło się Wam zdrowo,
    prywatnie i zawodowo.
    Wielu, wielu chwil radosnych
    i cudownej, ciepłej wiosny
    życzy Waldek z Żoną Ela i Lukasz i Moniczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alleluja dziś śpiewajmy,
      Bogu cześć i chwałę dajmy.
      Bo zmartwychwstał nasz Zbawiciel,
      tego świata Odkupiciel.
      Zdrowia, radości i powodzenia,
      to są najszczersze moje życzenia.

      Usuń