poniedziałek, 11 czerwca 2012

następne dni za nami

11,06,2012

Poniedziałek .Kubuś zaskoczony że rano jadę do Sztumu-miałam jechać o 16.00.Okazało się że maleńkie kaczuszki mogę odebrać raniutko.Wróciłam po 1h.Kubuś już na mnie czekał.Był przeszczęśliwy.Zaraz przełożyłam kaczuszki do klatki,oczywiście jeść daliśmy razem.Ale to nie koniec wrażeń.Kupiłam mu sokowirówkę i się zaczęło.Sokowanie wszystkich owoców i warzyw.Bratu musiał pokazać i tatusiowi.Tylko było mycie na przemian owoców i sokownika.O godz. 17.00 przyjechała Pani Iza z TV Malbork nie obeszło się bez łez.Nagrywała program żeby nam pomóc,pomóc Kubusiwi. Zaproponowała Kubusiowi wycieczę do burmistrza naszego miasta na kawę :)Ma się również spotkać z maskotką Malborską. Kubutek się zgodził jak najbardziej.Na początku reportarzu nie był rozmowny ale jak Iza zapytała jakie ma marzenie to wyszło-quad,w pokoju chciałby tapetę w Boba Budowniczego.I tak minęły te dni.Na jutro nie mamy rzadnych planów-może tylko spakowanie się do UCK do Gdańska.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz